2017. január 17., kedd

MESSIÁS VISSZAJÖVETELE (2./1.rész) - ELSŐ FELTÁMADÁS

MI AZ ÖRÖK ÉLET-, ÉS AZ ELSŐ FELTÁMADÁS FOGALMA ?
*
- Miért Jézus a feltámadás és az élet ?
- Hogyan vehetjük birtokba a feltámadás jogát ?
- Mi az Örök élet és az üdvösség közötti különbség ?
- Az "Első feltámadás" jelentése és az "utolsó napon" jelentése,
- Az "Úr Napja" és a "Krisztus napja" közötti különbség,
- Isten megismerésének 4 szakasza, és az Új szövetség 4 alap ígérete,
*
"Én vagyok a feltámadás és az élet! Aki hisz énbennem, ha meghal is él, és aki csak él és hisz én bennem, soha meg nem hal." (Jn.11:25-26,)
"Aki eszi az én hústestemet és issza az én véremet, annak örök élete van és én feltámasztom azt az utolsó napon!" (Jn.6:54,)
*
Felvétel készült 2017.01.14.-én.
Messiás visszajövetele 1.rész  ITT  tekinthető meg.
__________________________________________________________________________
A blog tartalomjegyzéke :   (Kiválasztott címre kattintva nyílik meg a kívánt oldal) 

 38. Látni, vagy nem látni ? - Hallani, vagy nem hallani ?
 39. Pecsétek felnyitása - A négy lovas jelentése és ideje
 40. Az ötödik- és a hatodik pecsét tartalma és időrendje

 41. A 144 ezer elpecsételt jelentése és szolgálata

_____________________________________________________________________
                                             Az üzenetben használt jegyzet : 
_____________________________________________________________________
Ajánlott cikkek :  (kattintás az alábbi címre) 
        -  Hova fussak Babilonból ?
__________________________________________________________________
(Dátumra, vagy a címre kattintva a kiválasztott oldal megnyílik a Hitéleti blogon.)










___________________________________________________________ 

A  KRÍZIS  MISSZIÓ  HÍRLEVELEI  ITT  OLVASHATÓK  : 
                                     3. HÍRLEVÉL VIDEÓJA                              
____________________________________________________________________ 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése