2016. november 6., vasárnap

AZ ÚJSZÖVETSÉGI ÍGÉRETEK ÖSSZEGZETT TARTALMA

ISTEN ÚJ SZÖVETSÉGI ÍGÉRETE  NÉGY OSZLOPRA ÉPÜL :
   1. TÖRVÉNYÉT SZÍVÜNKBE ÍRJA,
   2. ISTENÜNK LESZ, MI PEDIG AZ Ő NÉPE,
   3. MINDENKIT SZEMÉLYESEN ISTEN TANÍT MEG AZ Ő ISMERETÉRE,
   4. TELJES KÖRŰ BŰNBOCSÁNAT, (lelkiismeret tökéletessége)
*
"Íme napok jőnek, ezt mondja az Úr, és az Izrael házával és Júdának házával új szövetséget kötök. Nem azon szövetség szerint, a melyet kötöttem az ő atyáikkal ama napon, mikor kézen fogtam őket, hogy kivezessem Egyiptomból, mert ők nem maradtak meg abban az én szövetségemben, azért én sem gondoltam velük, mondja az Úr. Mert ez az a szövetség, melyet kötök az Izrael házával, ama napok múltán, mondja az Úr: Adom az én törvényemet az ő elméjükbe, és az ő szívükbe írom azokat, és leszek nekik Istenük és ők lesznek nekem népem. És nem tanítja ki-ki az ő felebarátját és ki-ki az ő atyafiát, mondván: Ismerd meg az Urat; mert mindnyájan megismernek engem a kicsinytől nagyig. Mert megkegyelmezek álnokságaiknak, és az ő bűneikről és gonoszságaikról meg nem emlékezem.(Zsid.8:8-12,)
"Meg van írva a prófétáknál: És mindnyájan Istentől tanítottak lesznek." (Ján.6:45,)
*
Felvétel készült 2016.08.27.-én.
______________________________________________________________________
A blog tartalomjegyzéke :   (Kiválasztott címre kattintva nyílik meg a kívánt oldal)

 38. Látni, vagy nem látni ? - Hallani, vagy nem hallani ?
 39. Pecsétek felnyitása - A négy lovas jelentése és ideje
 40. Az ötödik- és a hatodik pecsét tartalma és időrendje


__________________________________________________________________________
                                             Az üzenetben használt jegyzet : 
_____________________________________________________________________________
Ajánlott cikkek :  (kattintás az alábbi címre) 
        -  Hova fussak Babilonból ?
__________________________________________________________________


(Dátumra, vagy a címre kattintva a kiválasztott oldal megnyílik a Hitéleti blogon.)










___________________________________________________________ 

A  KRÍZIS  MISSZIÓ  HÍRLEVELEI  ITT  OLVASHATÓK  : 
                                     3. HÍRLEVÉL VIDEÓJA                              
____________________________________________________________________ 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése